Medical Management Assistant

Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een administratieve collega. Als medical management assistant ondersteun je de artsen en verpleegkundigen in hun dagelijkse werking en begeleid je de patiënt van A tot Z. Je bent het centrale aanspreekpunt en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Van achter de balie sta je steeds klaar om patiënten en collega’s met de glimlach verder te helpen. Je haalt energie uit contact met mensen. Je werkt gestructureerd en discreet en bent bereid om één avond per week tot 21u te werken.

Past bovenstaande beschrijving helemaal bij jou? Heb jij interesse in esthetische geneeskunde en ben je op zoek naar een afwisselende en uitdagende job in de Kempen?

Wie weet word jij dan wel onze nieuwe collega!

Overzicht

StartdatumZo snel mogelijk
UrenVoltijds volgens vast rooster, gespreid over 4 dagen
ContractVast contract van onbepaalde duur
Vereiste studiesProfessionele bachelor
of gelijkwaardig door ervaring
WerkervaringNiet vereist
TalenkennisNederlands, zeer goed
Engels, zeer goed
Frans is een pluspunt
Plaats tewerkstellingKempenlaan 36, Beerse

Takenpakket

  • Ontvangst en begeleiding van patiënten in de kliniek
  • Beantwoorden van telefoon
  • Correcte informatie verstrekken aan patiënten i.v.m. esthetische behandelingen
  • Afrekenen en de kassa beheren
  • Nieuwe afspraken inplannen
  • Agendabeheer van dokters, verpleegkundigen en schoonheidsspecialiste
  • Administratieve en logistieke ondersteuning

Profiel

  • Je hebt goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als geschreven (Nederlands en Engels, Frans is een pluspunt)
  • Je bent beleefd en klantgericht
  • Je hebt veel geduld met mensen
  • Je kan rustig blijven onder druk en blijft het overzicht bewaren
  • Je werkt steeds nauwkeurig, gestructureerd en accuraat
  • Je kan discreet omgaan met patiëntgegevens
  • Je stelt je flexibel op en staat altijd klaar voor je collega’s
  • Je bent niet alleen een kei in teamwork, maar je kan ook zelfstandig werken
  • Je werkt vlot met de computer
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office
  • Je hebt een professionele bachelor Office Management of bent reeds langere tijd werkzaam in een gelijkaardige functie
  • Je bent bereid om één avond per week te werken
  • Ervaring binnen de medische sector of schoonheidsverzorging is geen vereiste, maar wel een pluspunt.

Persoonsgebonden competenties

  • Communiceren
  • Plannen en organiseren
  • Klantgerichtheid
  • Discretie
  • Verantwoordelijkheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit

Jobgerelateerde competenties

  • Patiënten ontvangen en oriënteren
  • Patiëntgegevens nakijken en updaten bij elk contact
  • De planning en de agenda van alle artsen, verpleegkundigen en de schoonheidsspecialiste bijhouden en het overzicht hierin bewaren
  • Consultaties en behandelingen afrekenen en de kassa beheren
  • Verslagen nakijken en doorsturen naar externe medisch professionals
  • Patiënten informeren over het verloop en de kostprijs van behandelingen, zowel mondeling als schriftelijk
  • Overige administratieve en logistieke taken

Aanbod

Je komt terecht in een aangename, dynamische werkomgeving en werkt samen met een enthousiast team van specialisten, verpleegkundigen, een schoonheidsspecialiste en management assistants.

Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur. Bovenop je loon heb je recht op maaltijdcheques, fietsvergoeding en een hospitalisatieverzekering.

De startdatum wordt vastgelegd in onderling overleg. Je werkt volgens een vast weekschema, je werkuren worden gespreid over 4 dagen volgends onderstaand rooster (onder voorbehoud):

Maandag 8u – 18u
Dinsdag 8u – 18u
Woensdag 13 – 21u
Donderdag vrije dag
Vrijdag 8u – 18u

Er is een inwerkperiode voorzien op de werkvloer waarin je wordt opgeleid door een collega. Tijdens deze periode zal je uurrooster er anders uit zien, dit wordt beslist in onderling overleg.

Waar en hoe solliciteren?

Stuur je motivatiebrief en CV met recente foto naar info@davinciclinic.be of vul het contactformulier in onderaan deze pagina. Indien je opzegtermijn gekend is, mag je dit zeker vermelden.

Contact:
Aranka Roos
014 610 613
info@davinciclinic.be

Solliciteer nu

Hoe kunnen wij u helpen?