Vaginale thightening

Maak nu een afspraak
Stuur ons een mail

Voor gynaecologische toepassingen gebruiken we de INTIMA X laser van Fotona. Deze behandeling is niet chirurgisch, niet-hormonaal en volledig pijnvrij.

Waarvoor dient dit toestel?

De indicatie voor Intima X Laser is het vaginale relaxatiesyndroom, dat is het verlies van de optimale structurele vorm van de vagina. Deze aandoening wordt meestal geassocieerd met overbelasting van het vaginale kanaal tijdens de bevalling en met natuurlijke veroudering.

Indicaties:

• vaginale jeuk
  • vaginale irritatie
  • branderig gevoel
  • pijn bij het plassen
  • pijn bij het vrijen

Welke resultaten kan je verwachten:

Klachten verminderen of verdwijnen na 3 tot vier behandelingen.

Verloop van de behandeling:

De behandeling duurt een tiental minuten en is zo goed als pijnloos. Voor toepassing op de vulva en de schaamlippen wordt eerst een verdovende gel gebruikt. Deze gel laat men na het aanbrengen een tiental minuten inwerken voor de aanvang van de behandeling.

Meestal zijn drie tot vier behandelingen, met een tussenpauze van een maand, nodig om een optimaal effect te bekomen. Een herhaalbehandeling na 9 tot 12 maanden is nodig om een blijvend effect te bekomen.

Nazorg

Na een behandeling wordt er aangeraden om niet te vrijen en ook niet te baden maar enkel te douchen gedurende een drietal dagen.

Maak snel een afspraak in onze kliniek. We helpen u maar al te graag verder!
Techniek
Duurtijd